Heb je vragen over een van onze producten?

Hieronder vind je antwoorden, staat jouw antwoord er niet tussen, neem dan even contact op met ons, we helpen je graag.

Wij leveren maatwerk.

Al onze producten worden pas geprint op het moment dat je de order hebt geplaatst, we hebben dus niks op voorraad. Omdat we altijd pas produceren als de order geplaatst is ben je verzekerd van een hoogwaardig product.Dus heb je een custom made wanddecoratie besteld (wat eigenlijk altijd het geval is)? Dan is ruilen of retour sturen helaas niet mogelijk. Op maat gemaakte artikelen vallen namelijk buiten de wettelijke retourregeling. Vandaar dat je bij een op maat gemaakte muurdecoratie altijd een digitale drukproef ontvangt, voordat we je wanddecoratie gaan produceren. Dit kun je zien als je jouw foto upload of deze voldoet aan de kwaliteitseisen. (binnenkort beschikbaar)

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu? 

Wij vinden het heel vervelend als je wanddecoratie beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens transport. Mocht dit gebeurt zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@bosontwerp.nl Vermeld in de mail je ordernummer en stuur foto’s mee van de beschadigde wanddecoratie en de verpakking. Wij nemen dan contact met je op om het probleem op te lossen. Bewaar de beschadigde wanddecoratie en de doos totdat er een oplossing is. Het kan zijn dat we de spullen retour willen hebben. Indien wij een product retour willen hebben vanwege schade, dan betalen wij de verzendkosten.

Bestellen:

Op maat gemaakte bestellingen kunnen na goedkeuring niet meer worden geannuleerd als deze al in productie is. Vandaar dat je bij een custom made wanddecoratie altijd een digitale drukproef krijgt. 

Zelf afbeeldingen aanleveren:

Als je zelf een leuke foto hebt en deze wilt laten printen is dit natuurlijk mogelijk. Upload de foto in de uploader en wij controleren het bestand of het afdoende is voor productie. Wij laten het altijd even weten via de mail. Mocht het beeld niet afdoende zijn kun je ervoor kiezen om een andere foto aan te leveren of anders annuleren we gewoon de order en wordt het geld teruggestort op jouw rekening.

Levertijd:

Na het plaatsen van bestelling gaan we aan de slag om jouw product te printen waarna we het binnen een week na bestellen de deur uit kunnen doen. Mocht u nou echt een spoed opdracht hebben en niet zo lang kunnen wachten? Stuur ons dan even een mail.

Bezorgen.

Onbezorgd:

Onbezorgd voor de beste service op het gebied van transport. Jij profiteert van de hoogste kwaliteit bezorging op elke gewenste locatie. Dat is het doel, elke dag opnieuw. Op alle bestellingen die je door Onbezorgd laat leveren geeft Get framed levergarantie. Bezorgtijden zijn standaard van 08:00 – 18:00 uur. De levergarantie vervalt in het geval van overmacht. Hier is sprake van bij officiële weerwaarschuwingen door het KNMI of bij betrokkenheid van een “Onbezorgd” chauffeur bij een verkeersongeval.

DHL en PostNL:

Get framed is niet aansprakelijk voor vertragingen in de aflevering van artikelen aan jou door andere transporteurs (o.a DHL en PostNL). Op die vormen van vervoer zijn de vervoersvoorwaarden van de transporteur van toepassing.

Pinterest
Pinterest
fb-share-icon
LinkedIn
Share
Instagram